Als burgerhulpverlener ontvangt u een bericht op uw mobiele telefoon van een hartstilstand bij uw in de buurt. Een ambulance redt het vaak niet om op tijd te zijn. Daarom is het belangrijk dat er bij een hartstilstand mensen in de buurt zijn die kunnen reanimeren.

Leer gratis reanimeren in Den Haag

Burgerhulpverleners moeten kunnen reanimeren. De Hartstichting heeft speciaal voor u een reanimatiecursus op een heel bijzondere plek geregeld: het Kyocera stadion in Den Haag! Meld u nu aan voor de gratis reanimatiecursus op zaterdag 10 juni. Leer op deze dag in 3,5 uur reanimeren en schrijf u ter plekke in als burgerhulpverlener. Meld u nu aan voor een gratis reanimatiecursus!

Burgerhulpverlening

Er zijn nog 10.000 burgerhulpverleners nodig! Lees meer over burgerhulpverlening.

Aanmelding wijzigen

Het is later altijd mogelijk om via deze pagina uw aanmelding te wijzigen.

Attentie Ziggo-klanten

Door een streng spamfilter van Ziggo is het mogelijk dat Ziggo-klanten géén bevestigingsmail, inclusief toegangsbewijs ontvangen. Dit geldt onder andere voor e-mailadressen die eindigen op @ziggo.nl, @home.nl, @upcmail.nl en @casema.nl. We raden Ziggo-klanten aan om bij de inschrijving gebruik te maken van een ander e-mailadres (bijvoorbeeld Gmail of Hotmail/Microsoft Live).

Vragen over dit onderwerp?

Deel via: