Mijn Gids?

Je kunt alles in de Gids bewaren om later terug te lezen, of om te delen.

Meer over privacy en voorwaarden.

Mijn Gids?

Klik nu hier om deze pagina
    in je Gids te bewaren.

Persoonlijke Gezondheidscheck

Gezond leven verlaagt je risico op hart- en vaatziekten. Met de Persoonlijke Gezondheidscheck krijg je een advies op maat. Doe de test en ga direct aan de slag.

Het invullen van de Persoonlijke Gezondheidscheck kost je een half uurtje. De test is wetenschappelijk onderbouwd en stelt vragen over voeding, beweging, roken, alcohol en stress.

Persoonlijk advies

Een gezonde leefstijl verlaagt het risico op ziekten, zoals diabetes, hart- en vaatziekten, nierschade en COPD.

Je krijgt een gezondheidsrapport met een persoonlijk advies om gezonder te leven. Door gebruik van kleuren geeft het je snel inzicht in de onderdelen waar je goed op scoort en op welke punten je je leefstijl kunt verbeteren.

Doe de Persoonlijke Gezondheidscheck

Aan de slag met je gezondheid

Bij het rapport ontvang je een overzicht van organisaties waar je terecht kunt voor hulp en advies. Je krijgt tips om hier direct mee aan de slag te gaan. Deze tips zijn op maat. In de test kun je aangeven hoe je het liefst aan je gezondheid werkt, namelijk:

• in je eentje of in een groep
    • met een app
    • met hulp van een professional

Extra modules

De Persoonlijke Gezondheidscheck is uit te breiden met extra metingen en modules. Steeds meer werkgevers bieden dit complete pakket aan hun werknemers aan.

Met die modules kun je bijvoorbeeld laten meten:

• bloeddruk
    • cholesterolgehalte
    • glucosegehalte

Ook zijn er checks beschikbaar voor onder andere de nierfunctie, mentaal welzijn en werkvermogen.

> Lees welke metingen mogelijk zijn

Tip! Vraag na of de check vergoed wordt door je verzekeraar, werkgever of gemeente

Samenwerkingspartners Persoonlijke Gezondheidscheck

De Persoonlijke Gezondheidscheck is ontwikkeld in samenwerking met de Hartstichting, NIPED Instituut en diverse andere beroeps- en gezondheidsorganisaties.

Stel je vraag aan de Infolijn

Nieuwsbrief Gezond Online

Wil je op de hoogte blijven van lekkere recepten en tips ontvangen voor een gezonde leefstijl? Schrijf je dan in voor de maandelijkse nieuwsbrief Gezond Online.

Schrijf in

Lees meer over gezond leven

Afvallen door een goed eet- en beweegplan

Te kleine stappen in zout- en suikervermindering