Praat met de Hartstichting via de Google Assistent

Heb jij al eens gebruik gemaakt van de Google Assistent op je telefoon? Zo niet, dan is dit het perfecte moment, want vanaf nu kun je via de Google Assistent praten met de Hartstichting. Je BMI berekenen was nog nooit zo leuk!

Deze ontwikkeling mag je niet missen

We volgen nieuwe ontwikkelingen altijd op de voet. Toen we ontdekten dat steeds meer mensen spraak-gestuurde apps gebruiken op hun telefoon en andere apparaten, zijn we hier direct mee aan de slag gegaan. De Google Assistent is een van de bekendste spraak-gestuurde applicaties. We zijn trots om te vertellen dat je vanaf nu dus via de Google Assistent met de automatische Hartstichting-stem kunt praten.

Gelijk proberen? Download de Google Assistent op je telefoon of start je Google Home-apparaat en zeg “Hey Google, praat met de Hartstichting”.

Leuk en laagdrempelig

Door op deze manier bereikbaar te zijn, kan iedereen op een laagdrempelige manier met de Hartstichting in contact komen. Je kunt tips krijgen voor een gezond hart, samen met ons je BMI berekenen of een fijne ontspanningsoefening doen. Het gebruik is helemaal gratis.

Voor iedereen

We kijken altijd hoe gezondheidsinformatie voor zo veel mogelijk mensen bereikbaar kan zijn. Sommige mensen vinden het moeilijk om met internet om te gaan. De opkomst van spraak in de digitale wereld biedt hen veel kansen om toegang te krijgen tot belangrijke informatie over hun gezondheid. Zo werken we elke dag toe naar een gezond hart voor iedereen.

Aan de slag met de Google Assistent

Probeer het zelf uit en ontdek hoe leuk deze manier van praten met de Hartstichting is:

• Download de Google Assistent app op je telefoon.
  • Open de app en zeg “Hey Google, praat met de Hartstichting”

Veel plezier!