Snel, makkelijk en veilig doneren. Dat is doneren via sms. Veel goede doelen zijn aangesloten bij het nummer 4333. Doneer aan de Hartstichting door met een sms-bericht een eenmalige donatie te doen van € 3,00. Het bedrag gaat af van uw telefoonrekening of beltegoed.

Hoe werkt sms doneren

1. Open een nieuw sms-bericht
  2. Typ het woord HART als tekstbericht
  3. Verstuur het bericht naar 4333

Binnen enkele ogenblikken ontvangt u een bedankbericht.

Tip: Heeft u aan het eind van de maand nog beltegoed over? Laat het niet verloren gaan en maak het op door sms-jes te sturen met HART naar 4333.

Nog geen 16 jaar? Vraag dan toestemming aan je ouders of voogd.

Hoeveel ontvangt de Hartstichting?

Van de € 3,00 die u doneert, ontvangt de Hartstichting ongeveer 87%. Van het donatiebedrag gaan nog kosten af voor de sms-dienst (1%) en voor de operators (12%). Het precieze percentage verschilt per operator (KPN, Vodafone, Telfort, T-mobile, etc.).

Wat kost de donatie mij?

De kosten van uw donatie aan de Hartstichting zijn het donatiebedrag plus de kosten voor het gebruik van uw mobiele telefoon.

Veilig en betrouwbaar mobiel doneren

Doneren via uw mobiele telefoon is een handige en snelle manier van geven. Dit gaat via de het nummer 4333 van GEEF-mobiel, die door meer dan 100 goede doelen in Nederland gebruikt wordt. GEEF-mobiel beschikt over een erkenning van het Centraal Bureau Fondsenwerving (CBF). Doneren via uw mobiel aan de Hartstichting is dan ook veilig en betrouwbaar.

Privacy en mobiel doneren

De privacy van een donateur is een belangrijk onderwerp. Mobiel doneren aan de Hartstichting gaat via GEEF-mobiel die privacyregels heeft vastgelegd in hun sms-gedragscode en in de Reclamecode voor sms-diensten. Deze codes en voorwaarden worden door de Hartstichting nagevolgd. Meer informatie staat op de website van de sms-gedragscode.

Deel via: