Wandelen of hardlopen op het strand

De 11strandentocht kan wandelend of rennend worden afgelegd door het mulle zand en langs de vloedlijn. De afstanden variëren van 3 tot 60 kilometer langs 11 stempelposten en verschillende strandpaviljoens. Het is hiermee één van de zwaarste wandeltochten van Nederland.

Alleen of in een team

Deze wandel- of hardlooproute kan alleen of in een team worden afgelegd en bij elke stempelpost kan worden gestart. De stempelposten staan op de stranden van Bloemendaal, Zandvoort, Noordwijk, Katwijk, Wassenaar, Scheveningen, Den Haag Zuiderstrand, Kijkduin, Ter Heijde, ’s-Gravenzande en Hoek van Holland.

Bikkels gezocht!

Voor de 11strandentocht zoeken wij bikkels. Helden. Echte doorzetters! Ruwe mannen en pittige meiden. Die deze uitdaging aangaan en doorgaan tot het bittere eind.

Dus hou je van hardlopen of een stevige strandwandeling? Ben je op zoek naar een leuke invulling van uw familiedag of strandactiviteit? Wacht niet langer en loop mee met de eerste editie van de 11strandentocht!

Early bird actie tot en met 31 mei 2017

Schrijf  je in vóór 1 juni in en profiteer van de early bird actie. Je krijgt dan een gratis een medaille, koek & zopie en busvervoer.

• een startbewijs voor 60 kilometer is € 35,- per persoon
  • een startbewijs voor een estafetteloper is € 25,- per persoon

Ja, ik loop mee

Daar waar anderen stoppen, gaan wij door! #itgietoan

Steun onderzoek naar signaalstofjes

We willen met de 11strandentocht geld ophalen voor onderzoek naar signaalstofjes in het bloed. De Hartstichting gelooft dat je met signaalstofjes in het bloed elke hart- en vaatziekte op kunt sporen. We zoeken op dit moment naar signaalstofjes in het bloed die alles vertellen over de conditie van je bloedvaten. Als we die vinden, kunnen we hartinfarcten voorkomen. Doe mee met de 11strandentocht en help hartinfarcten te voorkomen!