Onderzoek naar hart- en vaatziekten is nog steeds hard nodig. Elke dag worden honderden levens onverwachts overhoop geschopt. Door hart- en vaatziekten eerder te herkennen kunnen artsen op tijd starten met een behandeling. Help mee en haal geld op voor onderzoek met sporten: wandelen, fietsen, hardlopen of een andere sportieve activiteit.

Hartstocht groene woud 3 wandelaars
Wandel mee
Hardlopers hartstichting
Word HARTloper
Wielrennen voor de hartstichting
Word HARTfietser

Word HARTloper

Als HARTloper loopt u alleen of met een bedrijfsteam. U krijgt als deelnemer een speciaal HARTlopersshirt. Laat u sponsoren en meld u bij ons aan.

Singelloop Utrecht

Doe mee met de Singelloop Utrecht: de oudste stratenloop van Nederland.

• Datum: 1 oktober 2017
  • Afstanden: 10 km
  • Meld u aan en ontvang een gratis HART-loopshirt!

Wandel mee

Wandelt u graag, of wilt u juist meer wandelen voor een gezond hart? Meld u aan voor onze Hartstochten of  andere wandelevenementen en laat u sponsoren om nog meer op te halen voor levensreddend onderzoek.

11strandentocht

In oktober kunnen we weer gaan klunen. Ditmaal op het strand tijdens de 11strandentocht: omdat het vaker dooit dan vriest. De route langs 11 stempelposten wordt niet schaatsend, maar te voet afgelegd. Deelnemers kunnen de route wandelen, joggen of hardlopen. Alleen, samen of als estafetteteam. De tocht start in Bloemendaal en eindigt na 11 stranden in Hoek van Holland. De 11strandentocht is dé zwaarste eendaagse strandtocht van Nederland!

• Datum: zaterdag 7 oktober 2017
  • Afstanden: variërend van 3 km tot 60 km
  • Gegarandeerde deelname

Meer acties in het land

Naast bovenstaande sportieve evenementen zijn er het hele jaar door ook andere acties voor de Hartstichting, vaak georganiseerd door particulieren. Steun lopende acties in uw buurt, doe mee of organiseer zelf een actie en strijd mee tegen hart- en vaatziekten! Ga naar onze actiewebsite

Lees meer over

Duncan

Bijzonder om 52 kilometer te lopen voor mijn vader die op zijn 52e overleed.