Zelf een actie organiseren

Wilt u de Hartstichting helpen door zelf een actie te starten? Daar zijn we heel blij mee. We ondersteunen u graag.

Een actie kan van alles zijn, bijvoorbeeld:

• sponsorloop
  • fiets-, wandel- of skeelertocht
  • spinningmarathon
  • veiling
  • pleinfeest
  • sporttoernooi
  • cadeautip bij een feest zoals jubileum of opening

Uw actie

Welke actie wilt u organiseren? Laat het ons weten via mijnactie@hartstichting.nl. Wij geven u informatie die kan bijdragen aan het succes, zoals tips of een voorbeeld van een persbericht, en informatie over de financiële afronding.

Uw eigen actiepagina

Maak uw eigen actiepagina op hartstichting.nl/mijnactie. Vul de pagina met uw verhaal, foto’s en filmpjes. Vraag uw directe omgeving als eerste om uw actie te sponsoren. Roep daarna alle familieleden, vrienden en bekenden op u te helpen om het streefbedrag te bereiken. Aandacht in de lokale media levert ook vaak donateurs op. Op de actiesite vindt u alle stappen en tips om mensen enthousiast te maken voor uw actie.

Zichtbaarheid Hartstichting

Wij hebben promotiematerialen die u bij uw actie kunt inzetten. Zo maakt u uw goede doel duidelijk zichtbaar. U heeft keuze uit bijvoorbeeld brochures, vlaggen, ballonnen en verschillende brochures.

Wilt u graag iemand van de Hartstichting bij uw actie? Mail ons voor de mogelijkheden.

Uw aanvraag voor promotiemateriaal of een vertegenwoordiger van de Hartstichting stuurt u naar vrijwilligers@hartstichting.nl.

Hulp of extra informatie?

Mail de Hartstichting

stuur een e-mail