Ons werk voor jouw hart

Je hart is je belangrijkste orgaan. Wij zijn er voor jouw hart, door ziekte op tijd te ontdekken en te verhelpen. Zo voorkomen we leed en sterfte voordat de schade is aangericht.

1. Voorkomen dat je hartproblemen krijgt

In je bloed is veel meer te zien dan we tot nu toe weten. Wat willen we bereiken?

> Ik wil inzicht in mijn gezondheid

2. Snellere hulp in een noodsituatie

Bij een hartstilstand of beroerte is hulp in de eerste minuten van levensbelang. Wat willen we bereiken?

> Ik wil een AED in mijn straat

3. Betere behandeling voor de meest voorkomende ziektes

900 topwetenschappers werken elke dag aan meer kennis en medische doorbraken. Wat willen we bereiken?

> Ik doneer voor onderzoek

Help mee

Jouw hart gezond houden, kunnen wij niet alleen. Daar hebben we jouw hulp bij nodig. Alleen samen kunnen we zorgen dat je gezond blijft. Bekijk de 3 manieren om te helpen.

Help mee