Ons werk voor jouw hart

Je hart is je belangrijkste orgaan. Wij zijn er voor jouw hart, door ziekte op tijd te ontdekken en te verhelpen. We werken aan 3 belangrijke doelen om leed en sterfte te voorkomen.

1. Voorkomen dat je hartproblemen krijgt

In je bloed is veel meer te zien dan we tot nu toe weten. Wat willen we bereiken?

> Check de gezondheid van jouw hart

2. Snellere hulp in een noodsituatie

Bij een hartstilstand of beroerte is hulp in de eerste minuten van levensbelang. Wat willen we bereiken?

> Ik wil helpen bij een hartstilstand in mijn buurt

3. Betere behandeling voor de meest voorkomende ziektes

900 topwetenschappers werken elke dag aan meer kennis en medische doorbraken. Wat willen we bereiken?

> Kijk mee met de onderzoekers

Help mee

Jouw hart gezond houden, kunnen wij niet alleen. Daar hebben we jouw hulp bij nodig. Alleen samen kunnen we zorgen dat je gezond blijft.

Help mee