Iedereen wil een gezond hart. Ondanks belangrijke doorbraken in onderzoek, komen er in 10 jaar echter een half miljoen patiënten bij. Samen kunnen we die groei nu nog stoppen.

Leven met een hartziekte is zwaar, voor de patiënt én de omgeving. Gelukkig hebben we al veel bereikt om leed te verzachten en levens te redden, zoals deze 3 onmisbare doorbraken:

Betere behandelingen, meer goede medicatie en medische doorbraken zijn nu nodig. Door nu in actie te komen, voorkomen we dat het aantal hartpatiënten in 10 jaar stijgt met 33%. Dit willen we doen om de groei tegen te gaan:

1. Voorkomen dat je hartproblemen krijgt

2. ​Snellere hulp bij een hartstilstand en beroerte

3. Betere behandeling voor de meest voorkomende ziektes

Daarom werken 900 topwetenschappers dag in, dag uit aan meer kennis en medische inzichten.

Dit doen we voor jouw hart

Kijk wat jij kunt doen om jouw hart gezond te houden.