De Hartstichting toert door Nederland in 2024!

De Hartstichting bezoekt dit jaar onder andere de provincies Noord-Holland, Utrecht, Zuid-Holland en Noord-Brabant met een gevarieerd programma. Daarbij ontdekt u:

• aan welke doelstellingen de Hartstichting werkt en wat er de afgelopen 60 jaar is bereikt;
  • resultaten uit wetenschappelijk onderzoek naar hart- en vaatziekten, gepresenteerd door de onderzoeker;
  • wat u moet weten over (levens)testament en erfrecht, gepresenteerd door de notaris;
  • praktische adviezen die u helpen bij het regelen van persoonlijke zaken voor later.

Er is voldoende ruimte om uw vragen te stellen. Dit jaar speelt Theatergroep Bint enkele keren het theaterstuk 'Ontspullen' als vrolijke noot.

Meld u gratis en vrijblijvend aan

Vul het formulier onderaan deze pagina in en ontvang een uitnodiging als we bij u in de buurt zijn of als er een online bijeenkomst gepland staat. U en uw eventuele introducé zijn van harte welkom!

Benieuwd hoe een online bijeenkomst eruitziet? Bekijk de video hieronder voor een indruk.

Meer informatie?