V1rodekuip raats 0714

De Kuip in Rotterdam licht sinds vandaag rood op, want we zijn er bijna. Het einddoel om 170.000 burgerhulpverleners te werven is in zicht.

Sinds november 2014 helpen Opel en Feyenoord de Hartstichting om levens te redden. Onze gezamenlijke missie is om in heel Nederland 170.000 burgerhulpverleners te hebben die kunnen reanimeren en die kunnen worden opgeroepen als iemand in hun buurt een hartstilstand krijgt. De teller staat inmiddels op ruim 156.000 burgerhulpverleners en daarmee is het einddoel in zicht!

De Kuip licht rood op om aandacht te vragen voor deze levensreddende missie en om mensen die zich nog niet hebben aangemeld op te roepen om zich aan te melden als burgerhulpverlener.

Zaterdag 17 december speelt Feyenoord de laatste thuiswedstrijd van 2016. Rondom deze wedstrijd tegen Vitesse vinden er verschillende activiteiten plaats om aandacht te vragen voor de werving van burgerhulpverleners.

Deel via: