Hartenlunch web

Op zaterdag 13 mei heeft de Hartstichting een aantal van haar jubilerende vrijwilligers gehuldigd die zic al 25, 40 of zelfs 50 jaar met hart en ziel inzetten voor de strijd tegen hart- en vaatziekten. Dit jaar waren dit er maar liefst 51, die zich bij elkaar opgeteld 1532 jaren hebben ingezet voor de Hartstichting.

Dankbaar

Floris Italianer, directeur Hartstichting: “Onze vrijwilligers vormen het hart van de organisatie en zijn onmisbaar in onze strijd tegen hart- en vaatziekten. Een van onze prioriteiten is het werken aan oplossingen om hart- en vaatziekten eerder te herkennen en op te sporen. Dankzij de tomeloze inzet, verantwoordelijkheid en enthousiasme van onze vrijwilligers wordt dit mede mogelijk gemaakt.”

Jubilarissen

Tijdens het welkomstwoord van Floris Italianer werden de 51 vrijwilligers bedankt voor hun waardevolle vrijwillige inzet. Als dank reikte Floris Italianer een speld of ketting in de vorm van een Robijnen of Gouden Hart uit aan de jubilarissen.

Meer over vrijwilligerswerk bij de Hartstichting

Deel via: